Általános szerződési feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni  éttermünk oldalának, figyelmesen olvassa el a Felhasználási feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. Az étterem működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken keresztül rendelkezésére állunk!

Üzemeltetői adatok

  • Cégnév: BUBI-Burger Kft.
  • Székhely: 4031 Debrecen, Kishegyesi út 2.
  • Adószám: 26620206-2-09
  • Cégjegyzék szám: 09-09-030366
  • Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Debreceni Törvényszéki Cégbírósága
  • Elektronikus elérhetőség: info@burgerland-debrecen.hu
  • Telefonos elérhetőség: 0670/6-287437

Megvásárolható ételek, italok, szolgáltatások köre

A megjelenített ételek és italok kérhetőek személyes átvétellel éttermünkben, illetve házhozszállítással is megrendelhetők. A házhozszállítás csakis Debrecen területén belül vehető igénybe. Ha a házhozszállítás az éttermünk 2km-es sugarától kívülre esik, akkor a rendelés során el kell fogadnia, hogy nem tudjuk vállalni a Kiszállítási garanciát.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

Hamburger, Hot-Dog, Burrito, Taco, Meccsnéző tál, Saláta, Köret, Édesség, Szósz, Üdítő, Sör, Kávé

Az ételekre és italokra vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhozszállítás díját.

Rendelési információk

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése. Emellett a regisztrált felhasználók számára lehetőség adódik hűségpontokat gyűjteni. Ezekről bővebben tájékozódhat a Hűségpontok bekezdés alatt. További előny, hogy a korábbi, befejezett megrendelések egyetlen kattintással újra kérhetőek.

Hűségpontok

Regisztrált vásárlóink számára lehetőség van hűségpontok gyűjtésére, melynek segítségével olcsóbb lehet a rendelésük. A hűségpontok gyűjtése többféleképp történhet. A hűségpontok nem ruházhatóak át más felhasználói profilra.

Minden regisztrált vásárlónak kifizetett rendelése után, 100 Ft-onként 1 hűségpontot írunk jóvá. Azaz egy 5.500 Ft-os rendelés esetén 55 hűségpontot kapna a vásárló. A megrendelés után kapott hűségpontok kiszámításakor a kiszállítási díját nem vesszük figyelembe. A hűségpontokat csak a rendelés lezárásakor írjuk jóvá (azaz amikor a rendelés befejezett lett). Hűségpontok beváltására a rendelés érvényesítésénél van lehetőség. Ezek mértéke előre meghatározott (100, 250, 500, 750, 1000, 1500, 2000, 2500, 3000, 3500, 4000, 4500, 5000). A beváltott hűségpontok száma semmiféleképp sem haladhatja meg a rendelés végösszegét. Például egy 2.230 Ft-os rendelésre maximum az alábbi mértékekben válthatja be hűségpontját: 100, 250, 500, 750, 1000, 1500, 2000.

Éttermünkben emellett lehetősége adódik ajándékkártyát is venni, melyen egy kód szerepel. Ennek a kódnak a segítségével egy adott felhasználói fiókhoz, az ajándékkártyán szereplő hűségpontok kerülnek jóváírásra. Az ajándékkártyák aktuális áráról érdeklődjön az Ételrendelés menüpont alatt vagy éttermünkben.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása a nyitvatartás szerinti munkanapokon történik, az adott nap nyitvatartási idejében. A megrendeléseket mind telefonon, mind online a nyitás kezdetétől egészen a konyha zárásáig fogadunk. Ezenkívül a rendelés még történhet napi előrendelés formájában.

Éttermünk minden esetben, a megrendelést követően, a weboldalon és e-mailben is visszaigazolja, ha a rendelés elfogadásra került. Általános teljesítési határidő kiszállítással együtt 45-60 perc is lehet. Az ételek és italok adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A rendelés vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

A rendelés fizetésének módja

Az utánvételes rendeléseket átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a futár minden esetben átadja. Ha nem így történt, akkor kérjük azonnal jelezze éttermünknek.

Biztosítunk lehetőséget a rendelés értékének előre történő kiegyenlítésére.

Házhozszállítás, információk

Éttermünk megrendeléseit saját futáraival szállíttatja ki. A rendelések kézbesítése csakis a nyitvatartási idő keretein belül történik. A weboldalunkon regisztrált felhasználóink a megrendelésük menetét követhetik felhasználói fiókjukban, valamint amikor a futár elindul a házhozszállítással éttermünkből, akkor igény esetén e-mailben és a weboldalunkon keresztül is kaphat értesítést.

A házhozszállítás díja 290 Ft. Legalább 5.000 Ft-os rendelés esetén a házhozszállítás ingyenes.

Kiszállítási garancia

A kiszállítási garancia azt a célt szolgálja, hogy megrendelőink a lehető legjobb minőségben kapják meg ételeiket. Ezt az irányelvet csakis az éttermünk 2km-es körzetében tudjuk biztosítani, melyet rendszerünk a rendelés véglegesítésekor a beírt kiszállítási cím alapján kiszámol. Ha úgy rendel, hogy elfogadja azt, hogy nem tudjuk biztosítani a Kiszállítási garanciát akkor előfordulhat, hogy a rendelésének kiszállítása több időt vesz igénybe, melynek köszönhetően étele kihűlhet (azaz lehetséges, hogy után-melegítést igényel), viszont felmenti éttermünket a reklamáció és hivatalos panaszélés vádja alól. Ennek figyelembevételével kizárjuk azt a lehetőséget, hogy vásárlóink a kihűlt étel oka miatt küldjék vissza megrendelésüket és követeljék vissza ennek árát. Természetesen az étterem 2km-es körzetébe eső rendelések esetén az ebben a pontban említett dolgok tárgytalanok.

Banki fizetés

Éttermünk a Global Payments által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. Az éttermünk a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a Global Payments pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 256 bites TLS titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról nem értesülünk, azokat csak a Global Payments érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően oldalunk tájékoztatást nyújt. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell a TLS titkosítást.

A megrendelt ételek és italok ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Az alábbi oldalon részletesen tájékozódhat: katt ide.

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.26.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztót nem illeti meg az elállási jog az étkeztetési online szerződéseknél. Ezért éttermünk semmilyen formában nem fogad el reklamációt az étel minősége és mennyisége okán. Az étel minőségével és mennyiségével kapcsolatos észrevételeit, valamint javaslatait várjuk Elérhetőségeinken keresztül.

Adatkezelés

Adatkezelési irányelveinket lásd az erről szóló aloldalunkat.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@burgerland-debrecen.hu e-mail címen.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló  17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. Éttermünk oldalának böngészésével, megrendelésének rögzítésével elfogadja a BUBI-Burger Kft. éttermének felhasználási feltételeit és adatkezelési irányelveit.